Февраль 21, 2017

Мүгедектерге кресло-арбалар беру

 «Мүгедектерге кресло-арбалар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығы)

 

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

1) Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

1) құжаттардың топтамасын тіркеу сәтінен бастап – 10 (он ) жұмыс күні.

 

Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

1) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы;

2) жазатайым оқиға туралы акт және жұмыс беруші-дара кәсіпкер қызметін тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат..


 

 

1-қосымша

«Мүгедектерге кресло-арбалар
беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 

Нысан

 

Астана және Алматы қалаларының,
аудандардың және облыстық маңызы бар
қалалардың жергілікті атқарушы органы
Өтініш
Тегi ________________________________________________________________
Аты _________________________________________________________________
Әкесiнiң аты (ол болған кезде) ______________________________________
Туған күнi __________________________________________________________
Мүгедектiгi _________________________________________________________
Үйінің мекенжайы ____________________________________________________
Телефоны ____________________________________________________________
Жеке басты куәландыратын құжат № ___, _____ ______ _____ жылы берілді
жеке сәйкестендіру нөмірі (болған кезде) ____________________________
_____________________________________________________________________
(салмағы ___ кг., бойы ___ см., жамбасының көлемі ____ см. жазылсын)
ұсыну үшін құжаттарды қабылдауды сұраймын.
Мынадай құжаттардың көшiрмелерiн қоса берiп отырмын:
1. _____________________________
2. _____________________________
3. _____________________________
4. _____________________________
5. _____________________________
6. _____________________________
Арнаулы жүріп-тұру құралдарын ұсыну үшін құжаттарды ресімдеуге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.
20___ жылғы “___” _________
_____________________________________________________________________
(өтінiш берушінiң (заңды өкілінің) тегі, аты, әкесінің аты
(болған кезде), қолы)
Өтініш берушi ұсынған құжаттар көшiрмелерінiң дұрыстығын растаймын:
_____________________________________________________________________
(өтініштi қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған
кезде), лауазымы)
20___ жылғы “___”__________ ______________
(қолы)
———————————————————————
(қию сызығы)
Қоса берілген құжаттармен өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде). _________________
өтініші қабылданды, өтінішті тіркеу күні: 20___ жыл “___” ___________
_____________________________________________________________________
құжатты қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған
кезде), лауазымы және қолы
М.О.