10-нұсқа
Құқықтық актiлер туралы
>
Сіз %%TOTAL%%-тың %%SCORE%%-нің дұрыс жауабын бердіңіз.
%%RATING%%
1 |
Нормативтік құқықтық актілердің жобаларын дайындау жоспарларын жасаған кезде ескеріледі:
A | мемлекеттік және өзге де органдар мен ұйымдардың, оның ішінде
өзге де мүдделі тұлғалардың ұсыныстары
|
B | шетелдік заңгерлер санының алынған эксперт, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктер ұсынысы |
C | жеке кәсіпкерлік және үкіметтік емес ұйымдардың ұсыныстары |
2 |
Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмi –
A | Нормативтiк құқықтық актiлердiң деректемелерiн және осы актiлер туралы ақпараттық-анықтамалық сипаттағы басқа да мәлiметтердi қамтитын Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiн мемлекеттiк есепке алудың бiрыңғай жүйесi |
B | Мемлекет бірыңғай жүйесі, қайшы ескірген және сыбайлас-заң анықтау мақсатында оларды іске асыру тиімділігін бағалау заңнамасы мен тәжірибесін даму динамикасын болжау |
C | Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiне олар туралы мәлiметтер енгiзiлген нормативтік құқықтық актілерді баспа басылымының жиынтығы |
D | Қазақстан Республикасы заңнамасының жай-күйі туралы ақпаратты жинау, бағалау, талдаубойынша тұрақты негізде жүзеге асырылатын мемлекеттік органдардың қызметі |
3 |
Нормативтiк құқықтық актiлер жобаларының ғылыми сараптамасын жүргізеді:
A | Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі мен аккредиттелген ұйымдар |
B | Қаралатын жобаның мазмұнына қарай тиiстi бейiндегі ғылыми мекемелер мен жоғары оқу орындары, ғалымдар мен мамандар қатарынан тартылатын сарапшылар |
C | Қоғамдық бірлестіктер мен үкіметтік емес ұйымдардың ғалымдары мен сарапшылары қатарында алынған бірлесіп сарапшыларымен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі |
D | Жобасын дайындауға қатысты ұйымдар мен жеке тұлғалар |
4 |
Заңға тәуелді нормативтiк құқықтық актiлер –
A | мемлекет уәкiлеттiк берген мемлекеттiк органдардың немесе құралдар актілері
құқық нормаларын қоғамдық бірлестіктердің, ұйымдардың, белгіленген тәртіппен жарияланған және құруға бағытталған, өзгерту немесе күшін жою
|
B | заңнамалық және сатысы бойынша өзге де жоғары тұрған нормативтiк құқықтық актiлердің негiзiнде және (немесе) оларды орындау үшін және (немесе) одан әрі іске асыру үшін шығарылатын, заңнамалық актілер болып табылмайтын өзге де нормативтiк құқықтық актiлер |
C | құқық нормалары бiрiктiрiлген және жүйеге келтiрiлген қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін заңнамалық актілердің жиынтығы |
D | реттелетін қоғамдық қатынастар шеңберiнде көп мәрте қолдануға арналған, жеке-дара айқындалмаған тұлғалар тобына қолданылатын, тұрақты немесе уақытша сипаттағы жалпыға мiндеттi мінез-құлық қағидасы |
5 |
Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын дайындау болып бөлiнедi:
A | жоспарлары және перспективалық |
B | жоспарлары және мерзімсіз |
C | мерзімсіз және перспективалық |
D | стратегиялық және экономикалық |
6 |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң шығару бастамасы тәртібімен дайындалатын заңнамалық актілер жобаларының әзірлеушілері болып табылады:
A | уәкілетті органдар |
B | үкіметтік емес ұйымдар |
C | орталық мемлекеттік органдар |
D | жергілікті органдар |
7 |
Нормативтiк құқықтық актiлердi ресімдеу, келісу, мемлекеттік тіркеу және олардың күшін жою қағидаларын бекітедi:
A | Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі |
B | Қазақстан Республикасының Президенті |
C | Қазақстан Республикасының Үкiметi |
D | Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі |
8 |
Нормативтiк құқықтық акт —
A | қол қою нәтижесінде, мінез-құлық жалпыға мiндеттi ережелер сипатқа ие құқықтық акт |
B | республикалық референдумда қабылданған не уәкiлеттi орган қабылдаған, құқық нормаларын белгiлейтiн, өзгертетiн, толықтыратын, олардың қолданысын тоқтататын немесе тоқтата тұратын, белгiленген нысандағы, қағаз жеткізгіштегі жазбаша ресми құжат және сонымен бірдей электрондық құжат |
C | реттелетін қоғамдық қатынастар шеңберiнде көп мәрте қолдануға арналған, жеке-дара айқындалмаған тұлғалар тобына қолданылатын, тұрақты немесе уақытша сипаттағы жалпыға мiндеттi мінез-құлық қағидасы |
D | аса маңызды қоғамдық қатынастарды реттейтін, шоғырландырылған және жүйеленген «Құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының заңымен көзделгшен Заң |
9 |
Қазақстан Республикасы Парламенті депутаттарының заң шығару бастамасы тәртібімен дайындалатын заңнамалық актілер жобаларының әзірлеушілері болып табылады:
A | Мәслихаттар депуттары тексеру комиссиясы |
B | Парламент депутаттары |
C | Парламент Палаталарының аппаратының басшысы |
D | Парламент Палаталардың тұрақты комиссиялары |
10 |
Нормативтiк құқықтық актiнiң нормативтiк құқықтық актiлер сатысында өзiнiң заңдық күшiне қарай алатын орны —
A | нормативтiк құқықтық актiнiң деңгейi |
B | нормативтік құқықтық актінің жай-күйі туралы ақпаратты жинау, бағалау, талдаубойынша тұрақты негізде жүзеге асырылатын мемлекеттік органдардың қызметі |
C | нормативтік құқықтық актінің күші |
D | нормативтік құқықтық актінің деңгейі |
11 |
Заңнама –
A | белгіленген тәртіппен қабылданған нормативтiк құқықтық актiлер жиынтығы |
B | құқықтық нормаларды белгілеу, өзгерту немесе күшін жоюға бағытталған белгіленген тәртіппен берілген әлеуметтік нормалар жиынтығы |
C | адамдардың мінезін заңды немесе заңсыз критерийі ретінде қызмет ережелер жүйесi болып табылатын әлеуметтік және нормативтік бақылау |
D | құқық нормалары бiрiктiрiлген және жүйеге келтiрiлген қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін заңнамалық актілердің жиынтығы |
12 |
Заңнамалық және сатысы бойынша өзге де жоғары тұрған нормативтiк құқықтық актiлердің негiзiнде және (немесе) оларды орындау үшін және (немесе) одан әрі іске асыру үшін шығарылатын, заңнамалық актілер болып табылмайтын өзге де нормативтiк құқықтық актiлер —
A | хаттамалар |
B | ережелер |
C | нұсқаулар |
D | заңға тәуелді нормативтiк құқықтық актiлер |
13 |
Нормативтiк құқықтық актiлердің мәтiндерiн кейiннен ресми жариялаудың белгiленген тәртiбiнiң сақталуын бақылауды жүзеге асырады:
A | Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдары |
B | Әдiлет органдары |
C | Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі |
D | Прокуратура органдары |
14 |
Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актінің жобасына түсіндірме жазбада қамтылуға тиіс:
A | нормативтік құқықтық актінің енгізуге байланысты сараптамалық қорытынды нәтижелері |
B | нормативтік құқықтық актінің қолданысқа енгізілуіне байланысты жеке кәсіпкерлік субъектілері шығындарының азаятынын және (немесе) ұлғаятынын растайтын есеп-қисаптар нәтижелері
|
C | қаржы-экономикалық есептеулер |
D | нормативтік құқықтық актінің енгізуге байланысты жеке кәсіпкерлік субъектілері туралы сауалнама нәтижелері |
15 |
Әзірлеуші орган сараптамалық қорытындымен келіспеген жағдайда, сараптамалық қорытындыны алған күннен бастап он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде:
A | сараптамалық қорытындыны есепке алу жөнiндегi қабылданған шешім шығарады |
B | пікір жоқ жобаны үйлестіру қажеттігі туралы хат жолдайды |
C | нормативтік құқықтық актінің жобасына міндетті қосымша болып табылатын келіспеуінің себептерін негіздей отырып, жауап жібереді |
D | сараптамалық қорытындымен қарау бойынша қабылданған қорытындыларды жолайды |
Once you are finished, click the button below. Any items you have not completed will be marked incorrect.
+
15
← |
* |
→ |
<
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
/ |
<
Partial-Credit
You have not finished your quiz. If you leave this page, your progress will be lost.
Correct Answer
You Selected
Not Attempted
Final Score on Quiz
Attempted Questions Correct
Attempted Questions Wrong
Questions Not Attempted
Total Questions on Quiz
Question Details
Results
Date
Score
Hint
Time allowed
minutes
seconds
Time used
Answer Choice(s) Selected
Question Text
All done
Сізге мұқият дайындалуға кеңес береміз!
Тағыда дайындықты күшейте түсіңіз!
Жаман емес!
Жақсы көрсеткіш!
Өте жақсы!